söndag 25 maj 2008

13 mil.

Så många mil skiljer mig från min älskade mor. Som för så många andra så betyder min mamma allt för mig. När det blev bestämt förra våren att vi skulle flytta så trodde jag inte att jag skulle klara av att bo så långt ifrån familj och vänner. Sommaren innan flytten var fylld av oro blandat med förväntan och nyfikenhet. Vad skulle framtiden utvisa? Nu när det snart har gått ett år så kan jag känna att den här flytten nog var det nyttigaste jag har gjort. Jag har lärt mig massor, dels om mig själv men även hur stark kärleken är till min familj och mina älskade vänner.


Idag vill jag tillägna denna bild till min vackra, starka, älskade mor som ständigt är en inspiration för mig. Carpe diem mamma! Vi ses om en vecka!


1 kommentar:

Anonym sa...

och vi saknar dig!! Kraaam Lina