måndag 26 januari 2009

Lite nytt i vardagsrummet.

När jag var hemma i Umeå under julen så kunde jag inte hålla fingrarna borta från detta brickbord från Serholt. Så här i efterhand kan jag inte förstå hur vi någonsin har kunnat leva utan det;) Det kändes precis som pricken över i:et när vi ställde upp det. Lite mer nytt, eller nytt och nytt någon månad gammal har den hunnit bli. Det är ljusslingan som jag fortfarande har kvar trots att julen är bortstökad sedan länge. På bilderna ser ni även vår allra nyaste filt, en chockrosa filt från Ikeas stockholmsserie. Nu har jag lovat min sambo att det ska ta ett tag innan något nytt kommer in i vårt hem. Vi får se hur länge jag håller det löftet, jag ska verkligen försöka, men ibland finns det saker och ting som man helt enkelt inte kan motstå.
Önskar er en underbar start på den nya veckan!
***
***
***

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

De är vanvettigt snygga de där brickborden. Blev pricken över iet hos dig!

kram