onsdag 12 maj 2010

Onsdag!

Så var man ledig i fem hela dagar. Ledighet behövs kan jag säga, börjar känna mig lite smått förvirrad. Många bollar i luften och mycket att tänka på har gjort mig lite disträ och tankspridd. Detta har jag främst märkt av på jobbet där jag som alltid älskar att var väl förbered och vara ute i god tid nu inte har lika god framförhållning... Ska köpa en god tårta till mina arbetskamrater när jag kommer tillbaka från bröllopsresan som tack för att de har stått ut med mig under dessa dagar. När det gäller bröllopsplaneringen så är allt under kontroll. På torsdag kväll åker jag upp till Stockholm för en weekend i storstan. På schemat står: hämtning av klänning, umgänge med finfina vänner, shopping, brunch och snosa på två söta ungar. Behöver hitta en fin festklänning till ett bröllop i sommar. Håller tummarna för att den med stort D kanske finns där.
***
***
***
Jag och Ruth har fått en ny matta mellan oss. Hittade den på fantastiska Maxi. För under hundralappen var den min.

Inga kommentarer: