lördag 23 oktober 2010

Back on track!

Efter en underbar men omtumlande höst med mycket jobb har suget efter inredning legat i dvala. Men så i veckan hände det, min energi kom tillbaka på riktigt och nu är inredningssuget starkare än någonsin. I torsdags efter jobbet storstädade jag lägenheten och sedan åkte jag iväg och köpte nya blommor och krukväxter på Blomsterlandet här i stan. Jord, lekakulor och näring införskaffades, nu ska jag baske mig få gröna fingrar! På blomsterlandet hittade jag såklart inte bara blommor utan även den här krukan som fick följa med hem:
***
***
Min favoritblomma under hösten, Cyklmanen, har vi nu i våra två vardagsrumsfönster.
***
***
***
Har även tagit tag i tackkorten...
...nu äntligen är våra tackkort färdiga! Har haft en deadline att innan oktober månads slut ska de vara utskickade och jag tror att vi kommer att kunna klara det. Nu väntar jag bara på att få hem vår beställning från ProPrint så ska dessa snart komma på posten!

Inga kommentarer: