måndag 4 april 2011

Badrum och vardagsrum.

Förra veckan var ingen bra vecka. Brist på sömn på grund av ryggont gjorde att jag tom fick ställa in en Stockholmstripp. Helgen blev dock riktigt bra. Mycket sömn gjorde mig till en ny människa! Produktiva som få hann vi med en hel del här hemma i väntan på vår lilla skatt. I vårt badrum har vi nu gjort i ordning en skötbädd och satt upp en hylla. Efter många om och men blev det till slut så att vi köpte en skötbädd med Gunila Axéns motiv på. Vi hade egentligen beställt med molnmotiv men den var slut och skulle inte komma förrän i maj. Så vi tog lammotivet istället. Här är resultatet:
***

***
***

Igår tog vi även tag i våra fönster... Vilken skillnad! Nu har vi bara kvar tre fönster. Det får bli veckans projekt. Tills dess njuter vi av att vara i vardagsrummet och njuta av att kunna se ut :)

***

***

Har tidigare skrivit om att jag har försökt övervintra mina mårbackor. Tadaaa!!! Jag lyckades! Nu växer de så fint i vår nya kruka från Sturehof.

***

***
***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev väl jättefint med de små lammen? Inget mer av fönsterputtsning nu! Jag kan ta de som är kvar när vi kommer till er.kram mamma

Lina sa...

Lammotiven har jag aldrig sett tidigare! Tycker de var toppen söta!!

Kramar