måndag 20 juni 2011

Det börjar vankas hemfärd och helt ärligt tycker jag nästan att dagarna går lite för fort just nu. E kan jag i princip räkna bort dessa dagar som är kvar tills vi åker norrut. De har någon form av superträningsvecka och först på onsdagkväll är han att räkna med. Så tvätt, städning och packning är på min agenda denna vecka förrutom att mysa med världens finaste dotter. Idag skiner den vackra solen igen och jag var bara tvungen att köpa hem nya blommor. En kollega på mitt jobb ska ta hand om våra blommor i sommar och hon hämtade dem redan för några dagar sedan och det har känts så tomt i våra fönster sedan dess. Imorgon har jag bjudit hem några tjejer med bebisar på lunch och det blev anledningen som fick mig att springa och köpa dessa vackra blommor.

***

***
***

Önskar alla en trevlig start på den nya veckan!

Inga kommentarer: