måndag 23 april 2012

Jag har sagt det förrut...

Oj, vad jag älskar måndagar! Det är verkligen min dag. Den här måndagen bjöd på strålande sol som värmde när vi var ute på vår dagliga morgonpromenad jag och tjejerna. Vid halvtio-tiden gick sedan jag och Freja ner till mitt jobb och hälsade på. Dom hade korvgrillning på schemat, mysigt värre!

***
***
Freja lärde sig gå när jag var i New York. Nu är hon ingen bebis längre... Galet vad tiden går fort, imorgon fyller vår skatt ett år. Jag har varit väldigt sentimental den senaste veckan när jag har tänkt tillbaka på hur det var för ett år sedan när vi gick och väntade på att hon skulle komma. Aldrig i min vildaste fantasi skulle jag kunnat tro att det skulle vara så här underbart att få vara mamma. Den kärlek jag känner till henne är obeskrivlig. Hon är verkligen det bästa som har hänt oss.

Inga kommentarer: