måndag 25 juni 2012

Inredning

Den här bloggen startade jag upp för att få ett forum för ett av mina stora intressen här i livet, inredning. Jag märkte snabbt hur kul jag tyckte det var att fotografera så i och med bloggen fick jag ett nytt intresse, fotografering. Just nu blir det inte att jag fotograferar så mycket saker och ting som har med inredning att göra. På grund av vår lite snurriga livssituation så ligger mitt inredningssug lite nere för tillfället. Däremot fotograferar jag desto mer våra älskade flickor, Freja och Ruth, så ni får hålla till godo med dem tills vi har ett hem igen. Hoppas ni har överseende!
***
***

1 kommentar:

Mitt liv i Australien sa...

Jag tycker också om fotografering. Fick en kamera när jag fyllde 30. Vill gärna ta en fotograferings kurs och köpa lite nya linser men tyvärr så får jag lägga det på hyllan ett tag.