tisdag 10 juni 2008

Jag är så bortskämd!

Jag vet inte vad som händer till hösten när det gäller arbete. Sedan i november har jag arbetat på en fantastisk skola där jag har trivts super bra. Som det ser ut i dagsläget så kommer jag inte att få fortsätta där... Jag tänker dock gå till sommarlov med en känsla av att allt kommer att ordna sig. Jag tror och hoppas det!! Jag har fått äran att arbeta med männsikor som enligt mig förtjänar en stor stjärna i himlen. Vackrare människor både på insidan och utsidan får man leta länge efter! Mina elever känner jag likadant för. Känner så starkt för dessa tjejer att jag har svårt att förstå hur jag skall klara mig utan dem. De finns ständigt och alltid i mina tankar, de små liven!
Jag fick en avskedspresent av mina älskade arbetskamrater men jag ser det inte som en avskedspresent utan snarare en sommarlovspresent!! Vi kommer att ses igen mina vänner!


Detta vackra fat med kakor fick jag av en elev och hennes familj!




Visst är jag bortskämd?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du är värd att bli bortskämd och jag håller mina tummar och hoppas allt vad jag kan att det bara var en sommarlovspresent som du fick! Kram Ullis