lördag 28 juni 2008

Tillbaka för en liten stund...

Har haft några härliga veckor hemma i Umeå. Är i dag på snabbvisit i staden jag bor i för att gå på dop. Världens sötaste lilla flicka ska döpas idag! Ska ta en bild sedan på vad det är hon ska få av oss. Än så länge är det ju hemligt...


På söndag åker vi till Grekland med fem fantastiska vänner. Sedan väntar skärgårdslivet på mig och min sambo. På midsommardagen, vår femårsadag, så friade min älskade älskling. Så nu är vi förlovade! Är så lycklig Livet leker! Våra ringar är beställda så vi kommer att få dem när vi kommer hem från seglingen. Så för tillfället får vi gå omkring med lånade ringar. Längtar tills våra kommer, fick en gudomlig ring av min älskade E! Jag älskar dig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS återigen! Fällde faktiskt en glädjetår när jag fick beskedet om frieriet!
Ha det så bra på semestern nu!
Saknar dig, kram kram och pusssss!

Anonym sa...

grattis till dig o din 'älskade älskling' :)