måndag 10 november 2008

Sök och du skall finna!

Var det någon mer än jag som föll för denna ljusstake som de visade upp i nyaste Lantliv? Jag höll på att bli galen innan jag kom på var den kom ifrån. De hade glömt bort att skriva var den var inhandlad... Men jag är inte den som ger mig i första taget! Hittade en annons i Drömhem och trädgård och där var den med, dock röd men med samma prislapp. Sprang in på Åhlens förra veckan och nu har vi den här hemma i köket. Billig som tusan, endast 175 riksdaler!
***
***
***
Min dröm är dock att någon gång i framtiden få två ljushjärtan från Westergaards & Kovács. Har lånat en bild från Jordgubbar med mjölk, en av mina favorit bloggar.
***
***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den var riktigt söt!

Hem och Lycka sa...

Jättefin! Har samma variant men med bara för ett ljus i och så har jag den tvåarmade plus en för fyra ljus till jul i fönstren.. kram