söndag 22 mars 2009

Ett oväntat besök...

...var precis vad jag behövde för att få lite extra energi. Tack för att ni kom ni gjorde min dag!! Nu är jag peppad för en ny vecka med mycket att se fram emot. Världens bästa 30:åring bjuder upp till fest nästa helg, jag skall få gå på en föreläsning med Kaj Pollak, yoga, semifinalhockey och mycket annat.
Ha en skön söndagkväll.
***
***
"Tänk om det är sant att: Varje tanke jag har om en annan människa skapar antingen glädje, harmoni och balans inom mig
- det vill säga lycka -
eller någon form av störning, irritation och avstånd
- det vill säga olycka."
Kay Pollak

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej vännen. VAD SKOJ! KOM KOM KOM!! Det var en bra vecka också då vi har söndagsmatch... Både Erik och ajg fyller år så vi kanske får ta en liten födelsedagsmiddag på fredagen eller nått?