lördag 21 mars 2009

Möjligheter istället för problem.

För exakt ett år sedan var jag och hälsade på en av de allra finaste i Australien. Min fina vän fann kärleken när hon var och jobbade i London. Han med sort H kom från Melbourne och hon vågade, chansade, flyttade och fann lyckan långt, långt borta från familj och vänner. Ofta tänker jag på hur modig hon var. Nu flera år senare har hon byggt upp ett fantastiskt liv i ett nytt land och hon är en stor inspirationskälla för mig. Hon vågade satsa och valde att se möjligheter istället för problem.
***
***
***
Från det ena till det andra... Kunde inte motstå denna kudde när jag var på stan i veckan. Den kallade på mig som jag sa till min sambo ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli roligt när hon kommer hem i sommar! Då bokar vi Ume samtidigt?!
Kramar