tisdag 2 juni 2009

Nu händer det...

...grejer här hemma. Vi är inne på sista veckan i vår lägenhet här i Skellefteå. På fredag kommer flyttgubbarna, så torsdagnatt blir sista natten här. Dock flyttar vi inte med i samma hastighet som möblerna. Jag jobbar till och med onsdag nästa vecka så på onsdagkväll drar vi söderut med ett litet stopp i Umeå. Vi har lyxat till med flyttstäd och det känns faktiskt väldigt mycket värt pengarna. Så otroligt skönt att slippa tänka på fönsterputs, och dyligt. Men trots att det kommer några och ska städa åt oss så tvingade jag sambon att tillsammans med mig ta avloppen igår. Jag har själv fobi för äckliga avlopp och har lovat mig själv att aldrig någonsin lämna en lägenhet med smutsiga avlopp. Så nu kan jag andas ut, vi kommer att lämna vår lägenhet med rena avlopp...
***
***
Eftersom vi snart flyttar så har jag inte unnat mig några blommor på sistone. Tack och lov att det finns mycket som är vackert och gratis i naturen!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hejsan! Innan ni reser måste du hinna in på nya butiken i Umeå, tänkte direkt på dig när jag gick in. Tänkte att ja här skulle hon trivas.
Ha det gott. / Linda

Linda sa...

Kan vara bra att tala om vilken jag tänkte på! Hjärtero på kungsgatan vid stadium.