måndag 12 oktober 2009

Sköna måndag.

Måndag, men vi har söndag vi här hemma hos oss. Härligt värre! Det är det jag har saknat när jag tidigare jobbade heltid. Att i princip aldrig ha lediga dagar tillsammans. Han är nästan aldrig ledig en helgdag och inom skolväsendet jobbar man som alla vet vardagar och är ledig på helgen. Inte en perfekt kombination när det gäller gemensam ledig tid. Så nu skall vi njuta av vår egen söndag idag istället för igår när han var borta.

***
***
Just nu ser jag framemot att fina A kommer tillbaka till Linköping igen. Vi har planerat in ett nytt besök på Unnerstad Gård. Yippee!!!! Förra gången vi var där hade jag kunnat spendera hur mycket pengar som helst men höll igen lite, denna kruka kunde jag dock inte motstå så den fick följa med hem till oss.
Ha en fin start på den nya veckan!

Inga kommentarer: