lördag 6 mars 2010

Äntligen...

..har solen börjat värma igen och det är fler än jag som njuter av den :)
***
***
***
***
(Inspirationsbilder från Martha Stewart.)


I helgen har vi besök av E:s kära mor. Så nu spirar bröllopsplanerna på för fullt. Dessa två bilder älskar jag. Har till 90 procent bestömt mig för att ha pioner i min brudbukett. Innan jag hittade min brudklänning hade jag velat ha denna färgkombination men min klänning har styrt in mig på att ha en bukett åt det vit-gröna hållet. Så då kanske det blir det cremevita pioner istället. Ja, vi får se. Fortsättning följer när det gäller detta...
Nu kaffe, sen hockey. Ha en fin helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ruth är så himla söt! Skulle så gärna vilja borra ner huvudet och mysa med henne, men vet ju att jag skulle bli allergisk och alldeles röd i hela ansiktet. Men drömma kan man ju.. =)

Kramar!