onsdag 10 mars 2010

Lill-lördag!

Idag är det lill-lördag men vi hade den igår istället! Älsklingen och hans underbara mor överraskade mig med en super middag igår när jag kom hem efter jobbet. En underbar älgstek och lite rödvin på en tisdag var precis vad jag behövde. Nu ska jag komma ihåg att ta in lite mer helgkänsla i vardagen. Det behöver man ibland. Det är så otroligt lätt att man bara går på under vardagen och sedan ska allt ske på helgen. Nej, du. Nu ska det bli ändring på det här hemma hos oss. Annars är det bara finfint här. Idag blev jag uppringd av en tjej som arbetar för "Modell för en dag"och nu skall jag och 3 vänner testa på modellyrket. Spännande värre. Mitt favortitprogram har alltid varit Top Model så nu får man chansen att använda dom kunskaper man har :) Kan väl erkänna att jag är en sådan person som Chandler i Vänner. Direkt en kamera kommer fram får jag för mig att jag ska grimasera. Men kul ska det bli i varje fall. Vi kommer att bli upphämtade i en limosine och sedan sminkade och fotade på ett hotell här i stan.
***
***
Idag visar jag upp min favorit möbel. Vårt skåp som jag hittade på i en antikaffär hemma i Umeå. Ska byta ut knoppen längst ner men har inte hittat den rätta än. Söker efter en knopp med guld i så den ska matcha låset.
Ha en underbar onsdagkväll nu allihopa!

Inga kommentarer: