torsdag 17 juni 2010

Tiden går fort när man har roligt...

...det har redan hunnit gå ett år sedan vi flyttade hit. Minns så väl de första dagarna. När vi kom till lägenheten en torsdagkväll var allt från lådor till möbler instoppat i vardagsrummet. Önskar jag hade en bild på det för det kändes som ett omöjligt uppdrag att få någon som helst ordning. Man kände bara, var ska man börja? Fredagmorgon började vi jobbba och sedan arbetade vi tre dagar i sträck för att få någon sorts ordning.
***
Igår kväll tog jag några kort i vårt kök. Det var bland annat en detalj i detta kök som gjorde att jag föll som jag gjorde för den här lägenheten. Nämligen, skafferiet.
***
***
***
***
***
***
Nu ska jag hoppa i löparskorna för en runda i skogen, sedan väntar några timmar på jobbet innan jag får semester!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så himla fin blogg Anna! Och bilderna från er honeymoon såg helt underbart fantastiska ut! Tror minsann jag hittat en ny favorit i bloggträsket :D Sköt om er!