lördag 14 augusti 2010

Nya ting!

Idag tänkte jag visa några ting som inhandlades under vår semester i somras. På Fjäderholmarna i Stockholmsskärgård hittade jag denna ljuskopp. Det är en kvinna vid namn Maria Homberg som gör dessa och jag älskar dem! Sedan tidigare har jag en liten variant där det står "Liv". På den här står det "För evigt" och jag har tänkt att vi skall ha vårt bröllopsfotografi bredvid den på nattduksbordet.
***
***
***
När vi var på bröllop i Skellefteå hann jag med min älskade favoritbutik Spets och Ting också. Butikspersonalen kände fortfarande igen mig trots att det var över ett år edan sist. Inte så konstigt kanske när jag praktiskt taget bodde där under våra år i Skellefteå... Hur som helst, där tömde jag börsen och gick all in. En av de saker som följde med hem var den här lampan som nu står på vår tevebänk i vardagsrummet.

Inga kommentarer: