fredag 6 augusti 2010

Världens bästa fredag!

Veckans bästa dag är här igen! I veckan har jag försökt komma i ordning med mina morgonrutiner... Ett tufft uppdrag eftersom jag har gått och blivit en riktig sömntuta denna sommar, att vakna före nio har i princip varit helt omöjligt. Eftersom jag börjar jobba igen på måndag var jag tvungen att ta tag i detta. Idag vaknade jag av mig själv före sju. Nu börjar jag känna igen mig själv igen. Jag = morgonmänniska. Jag och Rutan gick på en mysig långpromenad innan frukost och sedan var tiden inne för ett besök på gymmet. Var några månader sedan jag sist var där och oj, vad det har hänt saker. Nyrenovering på g och i den vackraste färgen av alla, vitt! Tänk vad vackert det kan bli med lite färg.
***
***
Så här ser min vänsterhand ut. Förlovningsringen är en Engelbert och vigselringen har vi gjort hos Guldsmedjan här i Linköping. Vi ville att den skulle matcha förlovningsringen och hittade ingen som passade. Med tips från andra tog vi hjälp av Guldsmedjan och jag kan varmt rekomendera dem. Vi var supernöjda med allt från service till resultatet.
Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Ville bara tipsa dig, iochmed att du är ny i Linköping, om en inredningsbutik på landet - Salbergsgården i Ullstämma, om du inte redan varit så är det ett hett tips, supermysigt!

Kram =)
www.fridacaroline.blogg.se

elna-estelle sa...

Tusen tack för tipset!! Den butiken har jag missat!

Kram!