tisdag 11 januari 2011

Hemma igen.

Så var man hemma igen. Efter två underbara veckor i bästa Umeå har jag nu landat hemma hos kärleken igen. Att man kan sakna en människa så mycket! Umeå bjöd på underbart väder, fantastiska vänner, mys med familjen och en hel massa kärlek. I love Umeå!!! Nu får vi se när jag kan komma upp nästa gång. Kanske snart, kanske om flera månader... Håller tummarna för det första alternativet! Här hemma har julen städats ut och till helgen ska jag ta lite bilder från vårt nypiffade hem. Annars är det mest jobb som gäller för tillfället. Så otroligt underbart det var att komma tillbaka till jobbet igår. Den kärleken man får av våra elever är obeskrivlig. Som jag kommer att sakna dem när jag inte får jobba längre. Om allt går som det ska så jobbar jag bara till och med vecka sju. Sedan blir jag ledig fram till lilla hjärtat väntas komma till oss i mitten av april.
***
***
Så här såg jag och magen ut på nyårsafton.

Inga kommentarer: