söndag 13 mars 2011

Jag tänker ha världens bästa söndag idag!

Idag är jag på toppen humör!
1. Min underbara vän kommer på besök. Som jag har längtat!
2. Jag vaknade utvilad. Har sovit som en kratta i flera nätter nu men inatt fick jag sova utan att vakna flera gånger av värk i ryggen.

Så nu skall jag strax gå ut på en promenad och njuta av denna dag.
***
***
***
***
Det sker flera omstruktureringar nu i vårt hem inför vad som komma skall. I vårt badrum har jag börjat så smått att göra om lite. Först hade vi en plan att ha ett skötbord där inne men den är skrotad. Nu skall vi ha en skötbädd ovanpå tvättmaskinen istället. Så nu behöver vi köpa en vit skötbädd (har hittat en från Little kids corner), en hylla (blir nog en sväng till Ikea)att ha ovanför skötbädden och en vit steghylla (Village har en fin hylla) som vi skall ha lite förvaring på. Detta blir mitt lilla projekt nästa vecka!

Inga kommentarer: