fredag 19 augusti 2011

Fredag, veckans bästa dag! Vi har startat dagen med en riktig mysmorgon jag, Freja och Ruth. Idag vankas det lunchdate och sedan blir det grillmiddag här hos oss med några vänner ikväll. Ser verkligen fram emot den här helgen. E är ledig hela helgen så vi ska ha långa frukostar tillsammans och sedan skall vi ta tag i ommålning av tv-bänk och skänk. Spännande värre! som jag har berättat tidigare kommer vi att göra om en del i matsalen nu i höst. Vår lilla prinsessa måste ju ha sitt eget rum!

***

***
***

Nytt hjärta inhandlat på Hjärtero hemma i Umeå. Apropå Umeå, Freja ska få flyga för första gången om en månad. Min farfar fyller 90 år och det vill man såklart inte missa! Så då åker jag och Freja upp till bästa Umeå. Ruth får dock stanna hemma den här gången, första gången jag reser med Freja tror jag att det blir lugnast så, för alla parter. Åkte tåg förra helgen med Ruth, Freja, vagn, bilbarnstol och bagage... Det gick, men lite stressigt var det allt.

Ha en underbar helg!

Inga kommentarer: