måndag 17 augusti 2009

Blåbär!

Nyplockade blåbär från skogen. Ikväll blir det blåbärspaj! Idag drog jag på mig stövlarna och tillsammans med fina A sökte vi reda på en skog här i Linköping. Blev tillslut att vi hamnade i en skog runt ett motionsspår där vi varit tidigare. Ingen av oss kommer härifrån så det var det bästa vi kunde komma på när vi igår skulle bestämma var vi skulle åka. Rutan var med och sprang som en galning i skogen. Hon är verkligen glad i livet denna lilla hund! Blåbär verkar vara en ny favorit för henne, hon smaskade på blåbärsbuskarna och försökte mer än en gång att ta blåbär ur hinken min. Nu ligger hon utslagen i sin korg, själv ska jag snart ut och jogga. Har fortfarande träningsvärk sedan i fredags när jag var på ett bodypumppass. Hoppas att en joggingtur och stretching ska göra mig till människa igen :)
***
***

1 kommentar:

M sa...

Mmmmums med blåbär.Själv har jag varit hos mormora och fått mig lite blåbärskakor. Hoppas allt är bra med er. kram!!