måndag 10 augusti 2009

Tillbaka.

Efter en lång och skön semester så är vi nu tillbaka i Linköping. I lördags vinkade vi hejdå till mina föräldrar som varit här med oss i några dagar. Nu vankas det försök att komma in i någon sorts vardag igen. Lite svårt när man har varit ledig sedan i början av juni...
***
När det gäller vårt nya hem så har det äntligen kommit upp lite gardiner. Så här ser det ut i gästrummet:
***
***
***
***
***
***
Gardinen kommer från Åhlens liksom den nya filten. Det nya överkastet köpte jag på IKEA. Så otroligt fantastiskt det är att ha denna affär 3 km från där man bor! Jag som är van att åka bil i 3 timmar för att ta mig dit. Än så länge har jag hunnit med 2 besök... Kan tänka mig att det inte kommer att dröja allt för länge innan jag åker dit igen :)

Ha en underbar vecka mina vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni har så himla fint! Tänk att det är där jag ska husera när jag är på besök hos er! Saknar dig syster!

Kramar från Lina

M sa...

Vad fint Malinbo!!
Väldigt fint,gardinen var jättefin! Hoppas att ni har det bra. Saknar dig mest hela tiden