torsdag 27 augusti 2009

Träning och brev från polisen...

Ikväll är det dax. Då checkar jag in på gymmet. Ska bli kul att få lite mer variation i min träning. Sedan vi flyttade från Skellefteå har min träning enbart bestått av promenader och löpning. Håller verkligen tummarna för att yoga-passen som de har på gymmet kommer att falla mig i smaken. Är rätt så kräsen eftersom jag har gått hos en i mitt tycke grym yogalärare under min tid i Skellefteå.
***
***
***
Annars är det rätt så lugnt här hos oss. Jag väntar på att få ett utdrag ur polisens belastningsregister som gör att jag kan bli godkänd som vikarie i Linköping kommun. Allt tar bara sådan tid! Skicka hit och skicka dit. Längtar verkligen tills allt är klart.
Ta hand om er mina vänner denna dag kommer aldrig tillbaka!

Inga kommentarer: