söndag 13 september 2009

Höst.

Igår var det första gången jag var tvungen att bära jacka när vi skulle ut på en promenad. Tog till och med på mig yllesockorna för att jag frös om fossingarna när vi skulle se på tv på kvällen! Konstaterade då att antingen håller jag på att bli sjuk, och det vägrar jag, eller så har hösten faktiskt kommit till oss. Idag plockade jag bort det mesta som har med sommaren att göra och tog fram lite mer höstaktiga färger. I sovrummet går nu färgerna i vitt (såklart!), brunt och beige.

Jag tog fram ett gammalt överkast från Indiska och la det på sängen över vårt vita överkast. 2 bruna kuddar som kommer från Ikea och den vita inhandlades i veckan på Hemtex.
***
***
Såklart att lilla Ruth ska ha en ny pläd i höstens färg i sin korg!
Hittade den på Maxi idag och hon diggar den stenhårt. Mjuk och mysig, perfekt för en frusen liten hund på 2.8 kilo. Kostade endast 198 kr!
***
***

Inga kommentarer: