söndag 20 februari 2011

Magen och Jag.

Så här ser jag ut nuförtiden. En elev undrade om jag hade ätit en fotboll... Gjorde min sista dag i fredags på jobbet, det var med blandade känslor jag gick hem. Kul, för att då börjar det verkligen närma sig men samtidgt tråkigt för att jag kommer att sakna jobbet så otroligt mycket. Tur att jag bara har ca fem minuter till skolan. Har en känsla av att jag kommer att vara där och hälsa på en hel del nu innnan vår lilla flicka kommer...
***
***
Världens finaste lilla tjej föddes i fredags! Min älskade bästa vän fick en liten välskapt flicka. Så nu på torsdag tar jag flyget hem för att hälsa på miraklet! Som jag längtar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Anna I love your bump! You look so great! Lets chat soon friend, I can call your cell on my skype. Which friend back home had a baby? Jenny? Malin? Thinking of you guys xoxo ps - I see you have a new english friend. There better not be any spaghetti throwing going on or I will be extremely jelous! ha ha ha. Just kidding =-)