onsdag 13 augusti 2008

Regnet det bara öser ner...

Här hos oss öser regnet verligen ner idag. Jag hade tänkte mig ut och springa direkt efter jobbet men efter att ha gått hem från skolan och blivit dyblöt trots paraply som skydd. Så kastade jag in handduken... Har städat hela lägenheten istället. Det är träning det med! Nu blir det middag och sedan en mysig onsdagkväll med kärleken min. Han kommer att vara borta nu i princip hela augusti. Denna hockey... Systeryster kommer dock upp imorgon. Vi ska ha en mysig helg tillsammans, det ser jag verkligen fram emot.

Det här är vårt nyckelskåp. Köpte det till min allra första lägenhet. Gillar det fortfarande, så det sitter på väggen i vår hall.




1 kommentar:

vinklar o vrår sa...

Tack för din snälla kommentar hos mig.
Här har det också regnat till och från hela dagen... inte kul alls!

Mia