söndag 3 augusti 2008

Skönaste söndagen!

Sov väldigt länge för att vara mig i dag. Vaknade klockan tio! Mornar är annars verkligen min stund på dagen. Älskar dem! Kvällarna däremot... Då blir jag trött tidigt. Startade dagen med en löprunda innan jag och kärleken åt frukost tillsammans i våra nya skålar som vi fått av bästa vännen och hennes familj i förlovningspresent. (Skall visa dem vid ett senare tillfälle.) Idag tänkte jag visa en bricka och en kruka som jag köpte under semestern.

Jag har verkligen en dille på söta brickor och denna bricka kunde jag bara inte motstå när jag fann den i en söt liten sjöbod när vi var ute och seglade. Det är en kvinna vid namn Ann-Louise Bäckström som har målat motivet. Sen hittade jag en söt kruka som man kan hänga upp om man som vi har en stång fastsatt i köket. Krukan fann jag på Ikea.

1 kommentar:

En inredoholic sa...

Vad sött av dig att skriva så fint *varm*! Roligt att hitta hit! Du har en kanonfin blogg.

Kram
Jannice