onsdag 1 oktober 2008

Blogg-favoriter!

Elna-Estelle fortsätter att tipsa...

Idag tänkte jag tipsa om några inredningsbloggar som jag älskar:
* Julias vita drömmar. En tjej med man och 2 barn som enligt mig bor i ett av de vackraste hus jag någonsin har sett. Hon är enormt duktig på att se det vackra i saker och ting och jag är full av beundran när det gäller hennes inrednings-feeling. Han har verkligen det!
* Hedvig och Jag. (Tidigare Milda maränger.) En tjej som bor med sin sambo i en tvårumslägenhet med deras lilla Hedvig. Therese som tjejen heter som har även hon precis som Julia den där touchen som man inte riktigt kan ta på. En riktig inspirationskälla för Elna-Estelle.
* Inredningsgalen. Handlar om en tjej som bor tillsammans med sin sambo. Deras stil är väldigt avskalad och basen är vitt. Jag har själv inte lika avskalad stil men älskar denna inrednigsblogg otroligt mycket.

***
***

***
Vi (eller rättare sagt jag) har köpt en korg att ha kuvert i. Tyckte att kuverten låg lite överallt i lägenheten, nu vet man precis vart man har dem. I den söta korgen på skrivbordet!! Nu är det yoga som står på agendan. Over and out!

Inga kommentarer: