torsdag 2 oktober 2008

Ännu ett fynd!

Ikväll ska jag gå och se på hockey. Mitt hjärta spelar match, något som han i och för sig gör i princip varannan dag... När man är tillsammans med en hockeyspelare så har man ofrivilligt ganska mycket egentid. Jag är dock en tjej som njuter av den tiden. Det kan dock kosta oss en hel del att ha mig ensam... Har en tendens till att vilja shoppa då... Idag slog jag till på ett gammalt skrivbord och just i denna stund är min käre far och köper det. Det komer att passa perfekt som soffbord i lägenheten i Umeå. Efter lite slipning, vit målarfärg, nya beslag och kapning av benen så tror jag att det kommer att bli perfekt!

***
Ett hjärta från Elsas Hem får symbolisera mitt hjärta som skall spela match i kväll.
***

***

Skönt att kunna kryssa av på vår checklista när det gäller lägenheten i Umeå.

* Köksbord. Check!

* Köksstolar. Check!

* Skrivbord. Check!

* Sängram.

* Dynor till sängen.

* Soffa.

* Fotölj.

* Soffbord. Check!

* Kökssoffa.

Inga kommentarer: