tisdag 14 oktober 2008

Kärleksgåva.

***
***
Är just hemkommen från en långpromenad. Så mycket piggare man känner sig efteråt! Jag älskar det. En sak som jag iaktog under min promenad är att det börjar bli riktigt mörkt nu på kvällarna. Inte kul för en mörkrädd person som mig.
I helgen "fyndade" jag denna tavla på favvo-butiken här i stan. Kände mig lite dum, har blivit en hel del shopping denna månad, så jag valde att slå i den som en present till mannen i mitt liv. Tror ni att han gick på det? Nej, han svarade med att jag skulle få bilhögtalare av honom i present... Han är inte dum han!

1 kommentar:

Monkan sa...

Men gud vad smart idé att lägga in den i ett paket till mannen. Kanske man ska prova någon gång :)
Men risken är väl att man får en packe bromsklossar eller lite motorolja en vacker dag istället...
Tavlan var jätte fin !
kram monika