torsdag 9 oktober 2008

Norrgården design.

***
***

***
Ännu en ny kruka... Denna är från Norrgården design, vit och förgyller köksbordet tillsammans med en nyinköpt liten vit blomma.
Ikväll blir det att äta middag själv. Det går dock ingen nöd på mig, ska lyxa till det med en supergod köttfärspaj. Imorgon väntas det finfrämmande. Det är lillasyster och mamma som kommer och hälsar på oss. Om jag känner dem rätt så blir det någon eller några vändor på stan, kaffedrickande i mängder, promenad längs med älven och hallon-smothies. Fredagkvällar i min familj är heliga myskvällar så jag antar att vi även kommer att landa i soffan där vid åtta för idol :) Den som lever får se, vem vet. De kanske chockar och vill göra något helt annat. Vi är i och dock relativt förutsägbara så jag har oddsen på min sida!

3 kommentarer:

En inredoholic sa...

Jättevackert!!

Ha en skön kväll och en riktigt trevlig helg. Och tack för dina värmande ord :)

Kram
Jannice

Ankan sa...

Hej Anna. Å vad mysigt det är att följa din blogg...ni har så fint där hemma...inga småfingrar som flyttar på allt =)
Hälsa mamma och syster så mycket, hoppas att vi ses snart. Kram!! /annika

Anonym sa...

Förutom att Lina kanske inte promenerar så bra för tillfället ;)

Ha en mysig helg!

Kram.