onsdag 8 oktober 2008

Min favorit pärm.

***
***
***
Vad gör ni med alla era inredningtidningar? Är ni så lyckligt lottade att ni kan spara på dem någonstans? Innan jag upptäckte inredningsbloggarna så var det mitt stora nöje att titta och fantisera i inredningstidningar. Det är fortfarande ett stort nöje, älskar vardagslyxen med att köpa en tidning! Det har dock under åren blivit en hel del tidningar så jag kan inte spara dem alla. Nu gör jag så att jag endast sparar vissa tidningar som tillexempel julnummer. Med de andra gör jag så att jag klipper ut det jag tycker är fint och som jag vill spara och sätter in det i min inredningspärm.
***
Min inredningspärm är dekorerad med en bild från Majas alfabet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis så gör jag också! Förut sparade jag alla tidningar jag köpte (det blev en stooor hög!), men blev less på att kånka runt på dom varje gång jag flyttade. Så jag gav bort en massa - utan att plocka ut favoritsidor först, något jag ångrar lite nu. Nu river jag ut mina favoriter och sätter in i pärmar (fyra stycken hittills...), och sparar de flesta julnumren (jag har en julpärm också). Mycket mer hanterbart! Och när jag bläddrar i pärmarna, då vet jag att det är BARA sånt jag gillar, det blir inte så mycket "död-sidor". Perfekt!